Skip to content

UNIPACK představí v expozici novinky a v obalovém Workflow moderní balení


Verze pro tiskOdeslat stránku e-mailemPDF verzeNejnovější technologie světoznámých značek a hlavních lídrů v oboru balení - společností MOSCA, ROBOPAC a ORGAPACK, představí na veletrhu EMBAX firma Milan Ligocki UNIPACK servis obalové techniky. Společnost patří k tradičním vystavovatelům a letos se bude na brněnském výstavišti prezentovat již více než podvacáté. „Předvedeme řadu inovací a novinek jak v oblasti páskovací, tak balící techniky. V souvislosti s veletrhem SALIMA a balením potravin se zaměříme na poslední fáze balení produktů do krabic a balení paletizovaného zboží,“ uvedla Ing. Kateřina Ligocká, marketingová manažerka firmy.
Jako žhavou novinku předvede firma UNIPACK nový model akumulátorového ručního páskovače OR-T 250, který slouží pro spojování polypropylenových PP a polyesterových PET vázacích pásek. Páskovačka pomocí elektromotorku vázací pásku napíná a následně pomocí třecího mechanismu spojí svárem. Páskovací strojek je kompaktní, lehký a odolný i proti násobnému pádu z pracovní výšky. Mezi inovace patří například možnost napájení ze sítě 220 V, nový ovládací panel, pokročilé dovednosti, diagnostika nebo nová mechanika či ergonomie strojku . Tato poslední generace průmyslového páskovače firmy ORGAPACK, výjimečná pro své funkce a kombinované napájení, bude jen stěží hledat konkurenci.


Stroje ROBOPAC patří ke špičkám na českém i evropském trhu

Poprvé se na brněnském veletrhu také představí řada ekonomických ovinovacích strojů ECOPLAT firmy ROBOPAC. Stacionární balička palet do stretch folie je unikátní pro malé a střední kapacity, které mohou nyní využívat nejmodernější technologii za nízkou cenu. Stroj je výjimečný svým novým digitálním ovládáním a nabídkou inteligentních funkcí pro kvalitní a úsporné ovinování. Mezi výhody patří například velmi jednoduché nastavení parametrů balení, možnost uložení programu do uživatelské paměti nebo schopnost stroje zapamatovat si poslední ovinovací cyklus. Dalším zajímavým exponátem bude nový model baličky do smrštitelné folie ROBOPAC MICRA. Jde o poloautomatický komorový balící stroj pro skupinové balení zboží do teplem smrštitelné folie. Je vybaven elektronickým ovládacím panelem s displejem, jehož pomocí lze nastavovat parametry desíti nezávislých programů a ukládat je do paměti. Pro snadné smrštění folie je stroj například opatřen mechanickým polohovatelným perforátorem. Balicí stroj má kapacitu 300 kusů za hodinu.

UNIPACK partnerem Packaging Live aneb moderní balení v praxi v pavilonu F

Proces balení si budou moci návštěvníci veletrhu prohlédnout nejen v expozici UNIPACK, ale také v rámci doprovodného programu v sekci obalového „Workflow“ v boční části pavilonu F, kde se UNIPACK představí jako významný partner komplexní balící linky s názvem PACKAGING LIVE . „V této automatické balící lince předvedeme vše, co se týká balení produktů do krabic. Součástí linky budou námi nabízené stroje firmy ROBOPAC, skládačka kartonu SUPER BOX 544, lepička kartonu STAR TAPE CF 50 nebo páskovač MOSCA RO-TR-P, vše doplněno o dopravníkové systémy a řízení UNIPACK,“ uvedla Kateřina Ligocká. Společnost byla také pověřena systémovou integrací jednotlivých partnerů projektu. Její elektronický systém řízení UNIPACK Flow umožní kontrolovat a řídit tok produktů v balicí lince a zajistí komunikaci mezi jednotlivými komponenty linky.


Firma Milan Ligocki UNIPACK je ryze českou společností, která byla založena v roce 1991 v Třinci s cílem poskytovat zákazníkům páskovací technologie za přijatelnou cenu zajištěné prvotřídním servisem. „V současnosti prodáváme a instalujeme automatické i poloautomatické systémy v mnoha provozech nejen v České, ale i Slovenské republice. Jde především o firmy z oborů papírenského průmyslu, potravinářství, dřevařství, stavebnictví, strojírenství ale i další, které vyžadují výrobu komplexního balicího a dopravníkového systému na míru. Podporujeme také malé a střední provozy nabídkou ekonomických páskovacích strojů, mechanického nářadí nebo jednoduchých pomůcek pro balení a spotřební materiál. Naším cílem je i nadále oslovovat konečné zákazníky, a to především kvalitou dodávaných technologií. Hodláme pokračovat nejen v rozvoji servisního střediska, které se stalo nedílnou součástí prodeje balících zařízení, ale také ve zvyšování standardů komunikace se zákazníky, propagace produktů nebo prezentace firmy“, dodala marketingová manažerka.
Unipack logo
Přiložené soubory
Kontaktní informace
Společnost: 
Milan Ligocki UNIPACK
Kontaktní osoba: 
Ing. Kateřina Ligocká
Kam dál?
X
Loading
sfy39587p01